i thought of how i used to be, and now im not even that

16:17
25/03 2009
? 0
Somsagt så är det våffeldagen idag, och dagen till ära ska vi faktiskt inte äta våfflor. Det är nämligen jag som ska göra middagen, och risken att jag bränner upp hela huset när jag ska hålla på och grädda är ganska stor om jag känner mig själv rätt.

..ändå har jag VG i hk. Fast i och för sig så lagar jag ju god mat så länge jag inte bränner eller förstör nånting.

Istället blir middagen idag fläskfile och såna där potatis-bollar. Yaami:)

Och dagen idag har inte varit särskilt intressant, det enda roliga var när vi spelade spel på onsdagstiden. Oj vad jag skrattade alltså, tror inte jag har skrattat så mycket sen igår:)

Nu känner jag att jag borde gå ner och börja med maten eftersom min lovely familj dyker upp gode så snart, och jag känner att det inte blev ett alltför intressant inlägg då det till stor del handlade om mat. Men mat är bra, mat är gott.

Uppdaterar kanske senare ikväll, imorgon, nästa dag eller om en månad.. you never know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: