make up your mind

18:20
15/03 2009
? 0
Nu sitter jag här hos pappa, kom hit för ungefär en halvtimma sen kanske. Lyssnar på lite mjosick och kollar igenom bilder på datorn:)

Ikväll blir det att ta det lugnt, vill ju inte reta upp min sjukdom i onödan tills imorgon, för då jävlar ska jag vara piggelin som bara den och taggad till tusen på att arbeta! nästan, iallafall.

Kollade igenom bilderna från sist vi sov hos lasseboy, gud vad jag började längta nu :) Det blir i maj nån gång va? Oj så kul vi ska ha, dubbelt så kul som alla tidigare gånger tillsammans. Frågan är ju bara den elin, vad ska du he sönder den här gången? ;)

Jajajaja, ska sluta skriva nu för annars kommer mina meningslösa rader bli hundratals, tusentals, miljontals till sist. Och det får ju bara inte hända.

Hejssvejs :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: