promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed

18:48
26/03 2009
? 0
Idag har det hänt två fräsiga saker:
1. Jag har fått ordet fräsigt på skallen.
2. Vi tog skolfoto.

Fast jag hatar skolfoto-fotografen och hans dåliga skämt. Till elin sa han blandannat: Tänk på en kille, eller på en pizza, eller på havregrynsgröt. Och vilken människa hade kunnat hålla sig för skratt då? Inte elin iallafall, och då kom fotografen med: Nu ser det ut som att du håller på att explodera.

Sen är han så grymt petig, man sitter där som en sån där docka med massa trådar i som nån styr. Hela tiden sa han: lite mer åt vänster, lite mer åt höger, titta lite mer uppåt, vänd dig lite mer mot mig, lite mer åt vänster igen, FÖR MYCKET! lite mer åt höger..

På HKn idag fick vi se på när våran käraste lärare gjorde leverbiffar, det vill säga att vi hade en helt riktig lever i klassrummet. Jag mår fortfarande illa.

Min kväll kommer bestå av: plugg, plugg, plugg. Matteprov imorgon och franskaläxa. Om vi säger såhär så känns det som att mitt MVG i matte ryker imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: