this is how many times you broke her heart

19:34
27/03 2009
? 0
Antingen är det jag som har blivit superdupersmart på nån vecka bara, eller så var faktiskt matteprovet idag ovanligt enkelt. Skrev på alla uppgifter iallafall och vet att jag har rätt på åtminstonde en MVG-uppgift, så jag måste ändå säga att jag tror det gick ganska bra.

Men nu har jag bestämt mig för att ordet skola från och med NU varken får skrivas, tänkas eller sägas under helgen. Jag behöver en time-off, om vi säger så.

Och jag har kommit på tre ord/fraser jag är beroende av att säga/skriva:
1. Fräsigt
2. Om vi säger så
3. Klart och betar't

Idag for jag, elin & maria in till stan efter skolan. Jag hittade mig en superfin klänning på gina som elin skulle köpa åt mig, men smart som hon är så glömmer hon det så jag fick fara hem utan klänning. Men jag & mamma ska nog troligtvis in till stan imorn och köpa den istället.. Sen så köpte jag ett par jättefina skor också :)

Just nu sitter jag och väntar på att maria & lillvirre ska dyka upp, och senare kommer nog zandra, frida och kanske elin också :) Det blir nicemice.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: