tråkigt

19:22
26/03 2009
? 0
1. Namn - julia rönneqvist
2. Bor -  pit(t)eå
3. Syskon - jodå, ett och ett halvt.
4. Ålder - 14 years
5. Född - fredag den trettonde oktober
6 Ögonfärg - blå-grå-brun-grön-gul
7. Längd - typ 2 meter
8. Sko storlek - 36-37-38
9. Höger eller vänsterhänt - venschter
10. Stjärntecken - vågen
11. Hårfärg - blondie
12. Födelseort - piteå

DAGENS..
1. Låt - tingaliin (tingeling russian base lovers remix) ;)
2. Saknad - micke<3
3. Kläder -  jeans, tubtop & kofta
4. Smink - lite puder & masacara
5. Underkläder - trosor & bh
6. Mat - en bagge till lunch
7. Köp -  en bagge & festis i up-pis :)
8. Göra sen - plugggga
9. Godis - today är jag godis-fri
10. Pinsammaste - no idea

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - japp, speciellt giftiga svampar
2. Tycker du om godis - absolut inte
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - vet inte, 2 kanske
4. Äter du oftast nyttig mat - njaaa
6. Är du stark - starkast i världen
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -  i min vänstra lilltå
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - jåå, jag är snyggast av alla
10. Du ger mycket komplimanger till andra - bara till dom som förtjänar det
11. Är du nöjd med ditt förnamn - det duger
12. Du tycker att du själv är smart - självklart, bara alla andra som inte delar samma åsikt

13. Vad är det sämsta hos dig - min kropp
14. Vad är det bästa hos dig - min vänstra axel
15. Har du bra självförtroende - verkligen inte
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - det beror på, om vi säger så
17. Du tycker om att vara med killar - jodå;)
18. Känner du dina grannar - nja, i våran familj är vi ensamvargar
19. Vad har du för färg på dina underkläder- grön/svart
20. Använder du BH varje dag - jodå
21. Svär du ofta - fan heller att jag gör
22. Gillar du skolan - det bästa som finns <3
23. Har du någon gång skolkat - yes
24. Spelar du något instrument - nej;)
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, handboll & ridning
27. Har du några tatueringar - nepp
28. Har du några piercningar - i öronen
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - försöker undvika att göra det
30. Tycker du om djur - absolut inte, bara när dom är döda och ligger på en tallrik framför mig

BRUKAR DU...
1. Sova - nä, verkligen inte
2. Ta mediciner du inte borde ta - tror inte alvedon&ipren hör till "mediciner jag inte borde ta"
3. Röka - absolutely not
4. Snusa - nej
5. Dricka - nej, jag undviker det
6. Skada dig - rätt ofta, ja
7. Klä dig i svart - ganska mycket ändå
8. Hata folk - hata är ett starkt ord.. det är skillnad på att inte tycka om någon och att hata den personen.
9. Lita på folk - det hör inte till vanligheterna, men visst händer det
10. Skada dig med flit -  har hänt
11. Drömma mardrömmar - faktiskt inte
12. Gå i skolan - yes
13. Gå i kyrkan - jo, jag är 100 % kristen
15. Vilja dö - har hänt att jag tänkt så

NÄR...
1. Åt du senast - några timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - förra helgen kanske
3. Köpte du något senast - todayy
4. Svor du senast - förhäpnadsväckande längesen faktiskt
5. Sjöng du senast - jag sjunger alltid
6. Klagade du senast - nyss
7. Klantade du dig senast - säkert inte alltför längesen

HAR DU...
1. För många vänner - nä, lagomt
2. Förföljelsemani - jo, jag är en riktig stalker
3. Någon annan psykisk sjukdom - har inte fått nån diagnos, så det tror jag inte ;)
4. Skadat någon - garanterat
5. Färgat håret - johodå
6. Några piercnings - öronen
7. Några tatueringar - hahah nej
8. Egen dator - hos mami
9. Gjort bort dig rejält - måånga gånger

ÄR DU...
1. Snäll - den snällaste som finns
2. Snygg - snyggast i världen
3. Söt - sötast av dom sötaste
4. Lång - den längsta människan på jorden
5. Kort - jag är inte det minsta kort
6. Klantig - klantigare får man leta efter
7. Tönt - töntigast av dom töntiga
8. Tjock - inte sådär fetma-tjock, men några kilon för mycket, ja
9. Smal -  nja
10. Romantisk - absolut, jätteromantisk alltså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: