where i belong

17:42
24/03 2009
? 0
Idag var det först skola till 14.20, och dom som har gjort vårat schema är inte så smidiga, så vi slutar samma tid som bussen går. Vanligtvis brukar vi hinna med den, men idag var vi jätteduktiga och missade den.. Det löste sig iallafall för då kom mamma<3 och hämtade oss, sen när vi hade skjutsat hem allihopen så följde jag med tillbaka till mamma:) Vi hade lite girltalk också åt vi god middag och hon&katta skjutsade hem mig innan dom började jobba. Oj vad jag har saknat mami.

Och på tal om ingenting mina kära vänner, så är det våffel-dagen imorgon. Är det nån mer än jag som inte förstår vad den dagen ska vara bra för? Sen en sak till, varför har just våfflor och kanelbullarna en egen dag medans typ, köttfärssås inte har en egen dag? Helt schvajnigt.

Just nu sitter jag och lyssnar på some good mjusik och ska nog ner och se på TV snart. Kanske. Om jag orkar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: