who owns the problem?

22:27
24/11 2009
? 2
Ikväll har jag suttit och gråtit som en liten unge framför sista avsnittet av OC säsong 1. Får lite flashbacks från de 6 första månaderna av mitt liv när jag bara grät och grät och grät och grät. Ungefär så mycket har jag gråtit.

Det var hemskt, rent ut sagt hemskt. Därför tvingas jag nu till att sitta uppe en stund till och se första avsnittet på säsong 2. Måste ju få reda på om allt ordnar upp sig eller inte??????

Annars händer inte mycket. Ska på bio på fredag. Var på bio i fredags och i lördags. Tidigare var det ungefär 1 film per år, men nu jävlar kör jag hårt och tar 3 filmer på en vecka. Starkt jobbat jullan, starkt jobbat.

Jag är ganska övertrött och just nu är ordet starkt väldigt jobbigt att skriva på tangentbordet. Lyckas alltid skriva stakrt så jag måste sudda en miljon gånger.

Äh. Min pappa är för övrigt en ganska lejd prick. Sitter och smsar med han fast det egentligen bara behövs att han går några meter och sen säger det han vill. Nejdå, i den här familjen är vi high-tech. Snart äter alla 5 middag framför varsin bärbar dator och har gruppkonversation på msn istället.

En månad kvar till julafton. Jag älskar julen. Det underbaraste med julen i år är också att den kommer firas tillsammans med mamma för första gången sedan skilsmässan, 3 år sen!!!! Kan det bli bättre??????

Jag är ett stort fan av att använda massa utropstecken och frågetecken.

Och nu babblar jag bara. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: z-z-z-z-z-z-zandra

haha, dedär låter som mamma.. då kan man få ett sms lite ibland då å då 'hej vad gör du? (K)' åsså sitter jag typ i rummet bredvid [aa]

2009-11-25 @ 17:31:22
Postat av: maria

jag hatar julen!

2009-11-29 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: