i took the chemicals we had to make our chemistry

21:13
25/09 2009
? 2
Alltså jag är så otroligt nöjd över mig själv nu så det är inte sant!

Då jag kom till mamma idag så funkade ingenting på datorn, msn var helt åt helvete och ingenting gick att installera om. På nåt jävla vis lyckades jag dock fixa hela datorn så nu är den då tamigfan precis som ny, helt otroligt alltså.

Tog dock några timmar, men he gör då it nå.

Ikväll har jag då, förutom att ha kämpat med datorn, sett idol med mamma och co. Om jag inte har nämnt det tidigare så är jag totalt såld på erik!!! <3<3

Första helgen på länge jag faktiskt är hemma en fredagkväll, men det är rätt skönt det också. Blir ju att fara iväg imorn så det är lugnt! Haha.



Kommentarer
Postat av: frida

det är calle som gäller! julia, häng med i svängarna :)

2009-09-25 @ 22:52:08
Postat av: j

jamen alltså lägg ner!

2009-09-26 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: