i'll be your doctor i'll be your cure, i'll be your medicine and more

16:54
24/09 2009
? 2
Sitter här och försöker plugga nu, det går verkligen så bra för mig! Jag tror verkligen inte på mer än G på det här provet, och då blir jag fan nöjd.

Sen far jag till mamma imorn! Längtaaar;D

Imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra! Elin ska till crille, maria är i sundsvall och zandra i kiruna. Är det nån som vill hittopåå nå så hör av er;) Haha nejmen, det lär väl bli att vara med bellllis!

På lördag blir det dock bio med typ elin, crille, frida, frida och belllsss kanske?

Jaja, nu ska jag fortsätta plugga så det inte blir omprov nästa för mig. Hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter bra lillesissss.... och vi kan ju göra omprovet tsm isf för de lär ju då bli så för mig iaf

2009-09-24 @ 16:57:48
Postat av: j

haha men bellliis, var lite positiv!

2009-09-24 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: