dag 26

16:37
25/12 2010
? 0
mina rädslor.

vet inte riktigt vad jag är rädd för. haha förutom onödiga saker som blodådror och handleder och sådär, fast det är ju inte direkt en rädsla men en fobi.

jag är också rädd för att vara ensam. alltså inte ensam ensam hemma typ, utan ensam utan vänner osv. är alltid rädd att göra nånting fel så att ingen tycker om mig längre!!! haha okej inte så extremt kanske.

det går inte riktigt att förklara men jag har varit sådär fruktansvärt ensam en gång tidigare och känt mig som hemskaste människan på jorden och det vill jag aldrig aldrig mer ska hända.

sen kan jag väl inte säga att jag är rädd, men jag tycker det är obehagligt att gå ensam ute på natten. jag och min livliga fantasi inbillar mig alltid att det går typ ett gäng med yrkesmördare bakom mig som har planerat mitt mord ända sedan dom släpptes ut ur fängelset. typ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: