dag 28

17:11
25/12 2010
? 2
det här saknar jag.

jag saknar mycket.

jag saknar tiden då jag elin maria och frida var tightare än syskon typ. om man bortser från alla catfights och allt fult vi höll på med så hade vi riktigt kul. och man hade inga bekymmer när man var mindre heller.

och jag saknar två superfina hästar som jag tyckte otroligt mycket om. rigels ronja & mentors mynta. tyvärr var ingen av dom tillräckligt bra på travet så dom såldes som ridhästar, och hur mycket jag än ville så hade jag inte råd att köpa dom. mynta var också med om en olycka så hon gick från att ha varit världens trafiksäkraste till bilrädd.

saknar också mammas fd kille micke som jag tyckte jättejättemycket om. han var så rolig och snäll och jaa, han var så bra helt enkelt.

och jag saknar pappas tjej johanna och hennes barn. jag kunde prata med johanna om vad som helst och jag tycker om henne jättemycket. och villemo såg jag som min riktiga syster. hela deras familj saknar jag, det var så mysigt att fara till boden och hälsa på dom för dom har så stor familj med sån gemenskap. jag som bara har farmor, farfar, mormor, björn&emma, moster anna och en kusin.

jag saknar att ha frida här hela tiden, jag saknar tiderna när vi alltid var i stallet och red långa turer allihopa, jag saknar lycksele, jag saknar allan för jag har inte träffat honom på över en vecka osvosvosv.














älskade saknade mynta<3














finafina ronja!!<3








back in the days:P:P:P:P


och min fina fd. familj


Kommentarer
Postat av: e..lin

alltså dendär bilden var inte fager... u know vilken i mean..

2010-12-26 @ 18:33:59
Postat av: Frida

åh, finaste Ronja, rip

2011-06-10 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: