videos

17:52
25/12 2010
? 0
när jag skrev det förra inlägget så blev jag så sur för att alla mina bilder på ronja är borta nästan men då kom jag på att jag sparat dom på min photobucket. och då kom jag också på att jag har fina filmer där haha!



gjorde den där när ronja skulle säljas. kommer ihåg vilken panik jag hade. blir fortfarande tårögd när jag tittar på den och det är typ 2-3 år sen nu:(

sen har jag en till film som jag gjorde för typ 4 år sen måste det ha varit. min favorithäst jag hade då skulle säljas och jag blev jätteledsen haha. söt bild i slutet av klippet;)




hittade också den här helt onödiga filmen. varför filmade jag detta? måste ju ha varit för att adrian chip var sveriges stjärna för nåt år sen typ och att det var jääätteeecooolt att han var och tävlade i lilla boden.

får nästan gåshud när jag ser hur dom kommer i segerdefileringen och drömmer mig tillbaka till när jag åkte där på sidan om då allan vann och alla applåderade åt oss!!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: