hahahaha

01:16
09/01 2010
? 1

Jag och mamma sitter framför varsin dator, sen frågar hon: "Julia, läser du några bloggar?" Jag svarar ja, rabblar upp vilka sen är det inte så mycket mer med det.

Efter ett tag börjar mamma asgarva där inne, jag frågar vad som händer..Svaret jag får: "Hahaha nä jag läste nåt roligt på blondinbellas blogg".

Sen går det ett tag till...."Har du läst om dom här bimbobloggarna? Kissie Dessie och Pissie?"
Jag: Jo
Hon: Har du läst den här bloggen då....det finns en blogg som kritiserar allt dom där gör. Du vet dom ljuger ju så mycket, tex om att dom kommer in på vissa uteställen när dom inte gör det....Hotgossips heter den, hotgossips.blogg.se.
Jag: Eh nä, den har jag inte läst.

Sen är det tyst ännu en stund, sen utbrister hon "Men gud så elaka dom är med varann, titta här står det nåt om nån hora.....Nej usch vilka vidriga människor"

...Alltså ja. Jag som trodde bloggvärlden sträckte sig till typ 25+, MAX.



Kommentarer
Postat av: mystiskt.

mm bra uppdatering här va, mm.. isst skärper vi oss nu va? mm just det.

2010-01-23 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: