hollywood whore, passed out on the floor

00:06
07/01 2010
? 0
Eh, ja.

Här var det ju liv och rörelse.

Igår umgicks jag med trevligt folk. Det blev en schtänkare, buzz & twister-spelande (som jag för övrigt har träningsvärk ifrån idag?), lite tjattrande och sms-roulette som kryddan på moset, korven i brödet, dressingen på hamburgaren.

Idag vaknade vi, åt "frukost" och sen for folket hem en efter en. Sen dess har jag nött dator, nött dator, nött TV. Har hunnit med att se klart andra säsongen OC, så nu måste jag hämta tredje säsongen hos maria illa kvickt.

Imorgon ska jag nog spendera lite tid med maria. Och packa. För på fredag, mina kära vänner, so movar jag till min mor.

Nej vi får höras, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: