dag 2

19:53
30/11 2010
? 0
min första kärlek då.... ska vara ärlig och säga att jag aldrig varit i ett förhållande där jag varit riktigt kär i någon.

den enda person jag känt ordentligt för tog allting slut med innan det ens hann börja. min vanliga tur då hehe.

men min första pojkvän var iallafall anton paulsson nöjd. kommer till och med ihåg att vi blev tillsammans den 6 januari 2008 haha! vårat förhållande tog slut efter bara några dagar (haha) men vi höll ändå på i över ett halvår efter det om jag inte minns fel. fan vad jag tyckte om honom ändå, han fick mig att skratta. synd att man var så omogen på den tiden bara. vi brukar fortfarande prata nån gång då och då som vänner=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: