every second of every day

23:20
25/11 2010
? 0

och här hade jag skrivit ett jättelångt inlägg men raderade allting.

för om jag inte hittar rätt ord så kan jag lika gärna skita i det

hur skönt skulle det inte vara att gå en hel dag utan att tänka? typ en söndag. söndagar är ganska värdelösa och då har man ingen skola man behöver använda hjärnan till. så skönt att kunna koppla bort alla jobbiga söndag-är-en-värdelös-dag-och-jag-fuckar-livet-och-tar-en-cigg-tankar.

det är skönt att andas

och jag är ändå så jävla nöjd för livet leeeker på så många sätt

jag har förresten världens finaste vänner. önskar att jag kunde krama om gullefrida oftare än med flera veckors mellanrum.

"true friendship isn't being inseparable, it's being separated and nothing changes"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: