hello world i'm your wild girl

23:05
23/11 2010
? 0
glömde berätta vilket fint uppvaknande jag fick imorse.

vaknade där kring 8 och tänkte FAN va skönt att jag får sova några timmar till. tror ni jag fick det eller? nä precis.

där kring 9 halv 10 får grannarna under för sig att det är det perfekta tillfället att slipa väggarna eller vadfan dom då höll på med. kul för dom, mindre kul för mig. trodde jag skulle bli gaaalen.

när klockan började närma sig halv elva var jag så förbannad att jag bara ville slita mitt hår som den där tjurfäktarn i ferdinand gör på julafton. då blev det dock tyst och det var då en jävla tur för dom kan jag säga.

vi ska nog sätta oss och se film en stund.. the runaways! har redan sett den menmenmen den tåls att se igen.

är ju en riktig sucker för det här med 70-talet, punk, sex drugs 'n rock&roll så det är en film precis i min smak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: