cause there's nothing surgery can do when i break your little heart in two

00:06
27/10 2010
? 0
brukar tänka att det är ingen idé att ångra sig för gjort är ändå gjort och finns ingenting man kan göra åt saken annat än att acceptera, ta lärdom av vad som hänt och sedan gå vidare.

men fan alltså vad jag ångrar mitt beteende såhär i efterhand. om jag bara hade vetat då, det jag vet nu, så hade jag gjort så mycket annorlunda.

borde ha förstått att det skulle slå tillbaka mot mig förr eller senare.

men fan vad jag saknar.

och det är inte tanken på det som var som är tyngst att bära, nej det är tanken på vad som kunde ha blivit.

och så är vi där igen.....tänk om, om inte, vad som kunde ha blivit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: