and the streets i walk today they've got nothing to say to me

16:10
23/04 2011
? 0
jag är så glad hihi.

fridaS är hemma och det äger förresten.

iallafall så i torsdags så hängde jag med elin, frida, maria, rasmus & sofi hemma hos elin. vi lagade mat, pratade och spelade alias där jag och sofi ägde ;-)

sen igår promenerade jag till fridaL på kvällskvisten, vi hängde lite sådär lagomt ett tag tills älskade lilla fridaS kom <3<3 åh så kul det var att träffa henne igen!

vi såg en film som var bra och skådisen var svinsnygg, sen for maria och rasmus och då busade vi andra på litegrann. kring ett på natten färgade vi fridaLs hår sen blev vi väldigt party och det slutade med att vi somnade kring halv 4 med bom chik på hjärnan. trots att mitt täcke var för kort och ingen ville erkänna det...

när jag vaknade imorse hade kvinnan i huset dukat upp lyxfrukost och sen satte vi oss på deras altan och möööös i solen. klockan 5 ska vi och äta hos mormor sen ska jag nog till elin hihi *fnizz*

livet leker älskar vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: