but sometimes it hurts instead

01:10
10/04 2011
? 1

mitt glas har varit halvtomt idag och förresten många andra dagar också

det är bara....tomt. tomt överallt allt är tomt. jag är tom.

01:01 och jag ska upp om 5 h och 29 min och jag bryr mig inte ganska skön känsla egentligen, att helt enkelt inte bry sig

för man bryr sig för mycket och sen går man över gränsen till att bara vara tom istället

nä jag vet inte men sen är klockan mitt i natten också och min hjärna har varit tom idag så nu går den på högvarv istället

det är faktiskt ganska opraktiskt att vara en nattmänniska när man har skola, jobb och så vidare. jag älskar att vara vaken på natten, nästan lika mycket som jag älskar min säng.

igår kände jag bara för att halshugga någon, typ mig själv, men mina vänner är världens bästa. har jag sagt det förr? att jag har världens bästa vänner alltså. för det har jag.

5 h och 20 min kvar.



Kommentarer
Postat av: jonny!

puss på dig julle! :)

2011-04-10 @ 14:47:25 / http://jjohannastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: