som ett obehagligt allvar drar sig hösten in i stan

22:10
13/04 2011
? 0
jag vet inte hur jag ska beskriva saker, det går inte att sätta ord på det men för tillfället är jag bara så otroligt förbannades less mig själv. står inte ut med att vara jag så är tacksam för alla som står ut med mig MOHAHA.

så arg hela tiden så förbannat arg så fel så fel så fel och jag vet ingenting jag kan ingenting

tänker förresten inte skriva i denna äckelblogg igen innan jag har något vettigt att skriva vilket jag ändå aldrig har så synd för mina fans. nä okej men vi hörs nån gång när jag orkar

orkar inte vara vaken för en gångs skull så tänkte chocka världen och gå och lägga mig och klockan är inte ens halv elva! tror inte detta har hänt sen vi började ettan faktiskt

mina fina vänner sällskapade hos mig ikväll och ni är världens bästa fast ganska skruvade också :) saknar min fina frida fast förhoppningsvis träffas vi snart och jag saknar min bästaste bästaste vän.




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: