johanna stonewall

00:42
16/08 2011
? 2

har hört att min blogg är tråkig, som om jag inte redan visste det!!! så ska tydligen skriva ett inlägg om min fina classmate johanni (som om det är intressantare?) tydligeeeen

ah iallafall så är johanna stenvall min söta gullevän som är lite galen, tokig och jävligt vimsig. hennes minne suger, hon har sämst lokalsinne i världen och hon är allmänt dålig på allt hon gör. en klassiker är ju att hon lämnar sin telefon i frysen med jämna mellanrum ;)

meeeen hon är rätt underbar ändå och jag tycker om henne ganska så jättemycket trots allt!!! hon är även min partner in crime mohaha













Kommentarer
Postat av: jonniie

hihihi, mkt bättre!!! men gilla inte den delen att jag är dålig på allt jag gör........

2011-08-16 @ 07:43:38 / http://jjohannastenvall.blogg.se/
Postat av: inte en hore

MEN VAD I HELVETE DU SKULLE SKRIVA OM MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-16 @ 11:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: