står och väntar på min skjuts men jag har glömt bort var jag ska

23:19
23/08 2011
? 0
Säg att du förstår mig "Nej vad menar du" jag vill att du förstår mig "Så vad menar du" du gör det mycket svårare än det egentligen är, vad är min tystnad värd?

lol har suttit med bloggen uppe i evigheter nu men vettefan vad jag ska skriva alltså

borde gå och lägga mig nu eftersom bussen går 7.25 imorgon men det intalar jag mig själv varje kväll varje dag varje vecka alla jävla veckor om året och jag vet fan knappt vad sova är längre så ingen idé åh jag är så värdelös.

allan är förresten dålig igen och blír han inte bra nu så ger lasse upp och då kommer han antingen bli min egen häst eller så kommer mitt hjärta gå i en miljoner små bitar.

trotsade min extrema träningsvärk från gymmet igår och for ut och sprang idag riktigt stolt över mig själv faktiskt och skönt var det!

borsta tänderna nu och sen försöka sova, peace out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: