I am a seeker and I'm seeking you to rescue me

00:37
30/12 2011
? 1
ibland undrar jag om det är värt det om det överhuvudtaget är värt att bry sig om något eller någon

älskar att jag lyckats tvätta mina hörlurar i tvättmaskinen två gånger nu och dom fungerar fortfarande om bara jag själv vore lika hållbar

luleå vann med 5-3 igår kulkul kul match och idag har jag spenderat lite pengar på mig själv and it felt damn good hehe

varför ställa upp för människor som aldrig ger någonting tillbaka? kanske för att man innerligt hoppas att dom en dag ska ändra på sig men sanningen är att they probably never will och åh vad jag älskar hur svengelsk jag har blivit

peace love and understanding



Kommentarer
Postat av: secret admirerer

skelarN :ppp

2011-12-30 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: