if there's a hole in your soul you got to fill it

12:55
19/12 2011
? 0
kul att man klev upp tio över sex imorse, gjorde sig klar för att åka till travet, sen ringer lasse och säger att det är för dåligt väder för att dom ska våga köra med finkan till umeå så att han ska stryka hästarna!!! kul!!!

fick en ledig dag bara sådär då fast gick inte ens och la mig imorse efter att lasse hade ringt (vad hände där?), fast nu när min sleepoverbuddy linnea har farit hem funderar jag på att lägga mig en stund mina ögonlock blev plötsligt very heavy

igår blev det trav i boden en dag som hade kunnat vara bättre vädret var pissigt, banan var kladdig och tungsprungen och hästarna hade ingen bra dag. tiger kämpade inte, seven fick punka gick i dödens och blev trött, cool hall blev asjäklapigg och kusken hade för långa tömmar = hästen fick kuta på hur han ville + tungsprungen bana = gode mjölksyran i benen sen och blev väldigt sist i mål. den enda ljusglimten under dagen var min fina sexypojke som blev serverad ett superfint lopp av kusken och såg ut att gå mot en andraplats, tyvärr var det tung bana som sagt och han fick trötta ben sista stegen men en fjärdeplats är inte alls illa <3

blir nog att lägga sig i sängen nu med en film eller nånting, tjo bres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: