när man har slösat varje ord på meningslösa självklarheter

21:46
11/12 2011
? 0
jobbat 8-4 idag även hunnit klämma in en ridtur på en fin lightning där kring lunchtid

har världens bästa jobb älskar stallet älskar hästarna älskar travsporten och även om jag ibland bara vill nita någon när väckaren ringer och även om man ibland kokar av ilska för att hästarna gör allt för att jävlas så är det värt varenda minut man lägger ner på dom för man får så mycket tillbaka

har även hört att det lutar åt en roadtrip för mig och linnea med ederblixt och plenty of space nästa vecka till umeå!

för övrigt har grannarna under oss upptäckt spelet singstar förbanne mig dom sjunger tamefan dygnet runt och ALLT hörs i mitt rum























































jag vill ha en kamera............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: