pictures

23:25
28/02 2011
? 0
internet verkar samarbeta nu så här kommer bilderna jag lovade!


var i luleå nån dag under jullovet med elin & minna! åt på baan thai....


....och minna trodde hon var cowboy.


tyckte det var jättecoolt när jag upptäckte att mina parfymer var formade efter varann


vi gjorde äckligt god mat hos maria innan frida for tillbaka till wången


har väldigt snygga klasskompisar, eller va?


minna åkte på fett me spö


luuuuuleå <3<3


hp1a åkte skridskor


minna was on fiiiiiire


barnmisshandlarn..


filminspelning <3


6y


mändy workade hard


skulle leka modebloggare och ta kort på mitt fika, kom på det först efter jag ätit upp dock..


elin just chillin in da hockeybuss


snyggstoffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: