Dag 17 - Favoritsport

14:24
08/07 2011
? 0
Mja vet egentligen inte vilken som är min favoritsport men älskar både trav & hockey fast på olika sätt.

Travet blev jag först intresserad av när jag började umgås med Maria och dom hade travhästar, vilket var typ 8-9 år sen? Sedan har jag jobbat i ett travstall i snart fem år också och trav är nog bland det roligaste jag vet.

Hockey gillar jag bara att se för, skulle aldrig i hela mitt liv kunna spela hockey själv heeheee så det är som två olika sorters intressen som sagt.


Maharajah! Sveriges överlägset bästa travhäst enligt min åsikt och förmodligen även en av världens absolut bästa:)











Underbara bilder + ett underbart videoklipp från när älskade luleå hockey gick vidare till semifinal i våras, och hahaha ni måste kolla slutet på klippet jag döööör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: