Dag 21 - Den som du beundrar

13:13
12/07 2011
? 1
Jag beundrar enbart mig själv.

Nä okej men vafan, vadå beundrar? Jag beundrar ingen... Eller rättare sagt beundrar jag alla som är riktigt duktig på nånting och sådär, men inte så att jag kan peka ut någon speciell.

Beundrar alla artister som gör sin musik och skriver sina texter själv, jag beundrar alla som är grymma på nåt instrument, jag beundrar alla som är duktiga på att ta kort osvosvosv...

Om det är någon speciell jag ska peka ut är det anton för att han har blivit så jävla grym på att måla.


Kommentarer
Postat av: jonny

asså ursäkta?!?!?! men är de inte mig du beundrar mest?????? :S

2011-07-12 @ 15:15:59 / http://jjohannastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: