already broken already gone

22:06
26/06 2011
? 0
spenderade kvällen igår i skellefteå med nice people, kom hem på natten somnade aldrig skulle sen upp klockan 7 ingen bra combo! fick mig nån timmes sömn iallafall.

var i stallet fram till lunch sen for jag och fikade hos maria som blev 17 år i staden idag sen blev vi även bjudna på middag där. vi satt och fixade ihop en spellista som ska gå på repeat i lycksele i sommar och det är sjuuuukt hur mycket jag längtar enbart 11 dagar kvar nu! om allt går som planerat ska vi även roadtripa dit på egen hand och det ska bli riktigt jävla roligt.

ska väl lägga mig straxxxx så jag tar mig upp imorgon till jobbet men innan dess tänkte jag bjuda på lite lyckselebilder bara så jag kan längta ännu mer;-)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: