Dag 4 - 10 saker jag hatar

18:35
21/06 2011
? 0
1. När nånting är fel i min säng. Lakanet får inte vara knövligt och täcket måste vara perfekt för att jag ska kunna sova, annars ligger jag enbart och stör mig på det som är fel
2. Att inte ha spotify premium
3. Att kliva upp tidigt
4. Mina tvångstankar hehehe, sjukt störande att ibland inte kunna lämna ett rum för att det är nånting som är fel
5. Min dator, längtar tills jag får min feta lön för då ska detta äckel få dö i eld
6. Töntiga tv och radioreklamer
7. Att sova på nätterna!! nä okej kanske inte hatar, men att gå och lägga sig tidigt och sova långa härliga nätter osvosv är sjukt överskattat. Jag älskar att vara vaken på natten, tyvärr är det ej lika roligt att vakna sen heehe
8. Fula julgranar
9. Dåliga filmer
10. Att gå på stan bara för att gå på stan, det är ju enbart jobbigt!!!! om jag ska till stan frivilligt så ska jag veta vad jag ska köpa, klarar nuförtiden inte av att bara gå omkring och slötitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: