Dag 6 - 10 saker du önskar dig just nu

02:28
24/06 2011
? 0
1. Någon smokin HOttt guy att krypa ner hos i sängen just nu
2. En lyftkran eller någon stark man som kan ta mig från fåtöljen till sängen
3. Vecka 28
4. En ny hårfärg
5. Sömn har blivit lite för lite av den varan i veckan precis som alla andra veckor månader och år innan det, likförbannat är klockan halv 3 nu igen och jag är fortfarande vaken
6. Sommarlov, mitt sommarjobb är mer än ok om det inte vore för att jag kliver upp kvart över 6 varje dag och jag + tidiga mornar är inte en perfect match
7. Ett tält jag blev sugen på att tälta fan så mysigt
8. Friiiheeeet ut i världen och resa
9. Spotify premium
10. En vänlig själ som vill ge mig massaaagee för är så jäkla stel i ryggen he tär på gammelkroppen att arbeta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: