Dag 9 - Dina 10 favoritlåtar

18:02
27/06 2011
? 0
Frågar du mig tre gånger om dagen vilka som är mina favoritlåtar svarar jag garanterat olika varje gång för det ändras hela tiden, beror på vilket humör jag är på osvosv..... Sen har jag ju vissa låtar som är mina favoriter just nu och vissa låtar jag är less på nu men som ändå är mina favoriter och blaha tror ni förstår, jäkligt svårt att bara välja ut 10 så skriver så många jag känner för.

1. The persihers - Pills
2. Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
3. All Time Low - Therapy
4. Cute is what we aim for - The fourth drink instinct
5. Alkaline trio - Maybe i'll catch fire
6. My chemical romance - The sharpest lives
7. Snook - Inga problem
8. Oskar Linnros - 25
9. Daniel Adams-ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
10. Daniel Adams-ray - Gryningspyromanen
11. Lars Winnerbäck - Ingen soldat
12. Lars Winnerbäck - Brustna hjärtans höst
13. Lars Winnerbäck - Faller
14. The All-American rejects - Move along
15. Lupen Crook - Dorothy deserves
16. Hoffmaestro - Haters & Critics
17. Hoffmaestro - So do you
18. Isak Strand - Floors & Wine
19. Mumfors & Sons - Little Lion Man
20. Biffy Clyro - God & Satan
21. Blue October - Hate me
22. Veronica Maggio - Sju sorger
23. Rooney - When did you heart go missing
24. Kent - Pärlor
25. Håkan Hellström - Magiskt, men tragiskt
26. The Script - Dead Man Walking
Ja okej blev ganska många fler men har så svårt att välja bort låtar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: