jag har litat på imorgon som en troende tror

18:39
21/03 2011
? 0



För att du syns överallt är det inte säkert att du finns
Det är en konst att bara fylla hål
Jag minns vad jag minns och jag har glömt vad jag glömt
Det behöver inte ens ha hänt det kan ha varit längesen
Men jag kan också ha drömt
Det är en känsla som jag alltid känt

Jag tror de lugnar sig nu, alla tvära kast
Det lilla hjärtat det pulserar än

Oh how i hate this town. Tror dagen idag var ganska fin sett ur andra ögon. Skulle lägga mig och se en film nyss men den var otextad och min koncentration är inte på topp så jag skippade det. Ibland vänder det så fort men antar att det är så det är.

För övrigt är stadium-reklamen på spotify sjukt störande.

Orkar ingenting. Hjärnan och kroppen orkeslös och vill parkera i min säng always and forever.

Och det luktar lite dig om mig. Fred ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: