£2#5€€$4632@#14&5!!!!!!!

17:14
25/05 2011
? 0
åhhh jag är så förbannad för tillfället att det snart kommer vara jag som får ett vulkanutbrott och sprutar aska så hela världen blir drabbad av min vrede!!!!!!!!!

så less så OTROLIGT JÄVLA LESS och vill halshugga mig själv för att jag är en person som låter folk köra över mig och samtidigt bara sitter tyst och tar emot MASSA JÄVLA BULLSHIT.

en sak är då jävligt säker och det är att innan man trycker ner människor så otroligt mycket så kanske man ska tänka sig för om man verkligen är en sån jävla mycket bättre människa själv.

ska chilla några grader och sen när min hjärna börjar fungera och jag kan tänka klart igen så tänkte jag diska eftersom jag iallafall är en VÄNLIG MÄNNISKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: