in the end we're all just skin and bones

23:25
19/05 2011
? 0
en trevlig kväll hos elin som slutade med att jag har bränt mig på brännässlor på diverse olika ställen, typ händerna och på knäet (?!)

har suttit och gjort bort lite skolarbete såhär flitigt hemma men nu tänkte jag och min fikamage gå och lägga oss också hörs vi imorn om jag hinner har nämligen ganska fullspäckat schemaaaa!

skönt med en timmes sovmorgon imorgon och förresten orkar jag inte lägga upp några bilder från ikväll än. tog nästan inga med min telifån så väntar på att jonny ska lägga upp sina ja då hörs vi bra tack hej.



i väntan på bättre tider bjuder jag på en gammal goding, modevisning <3 notera hur fint jag har lyckats få halsbandet runt både huvudet och halsen samtidigt. skillz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: