it's not about surviving

10:51
20/05 2011
? 0

man känner sig ruggigt vältränad när man får sån träningsvärk i hela kroppen att man knappt kan gå, av att leka och spela kubb. min rygg bland annat värker så mycket att jag känner mig handikappad när jag går, riktigt roligt!!!!! mina kära vänner kommer få höra en hel del klagande idag för det gör så oooooooooont.

sitter på skolan nu by the way, har precis skrivit klart ett arbete i småföretagande a = klar med den kursen! med tanke på att vi har hål i över en timme till så tänkte jag skriva på projektrapporten och förhoppningsvis få klart den inom en snart framtid så den kursen också är avklarad.



sådär såg det ut igår. vars min hudfärg försvann kan man ju dock fundera över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: