maybe we need to be a little screwed up to be able to step up

23:29
18/05 2011
? 0

tack sötisar, klart jag vet att jag har er :) det är bara svårt att prata ibland och jag vill verkligen inte vara den personen folk tycker synd om för det är verkligen inte synd om mig men det låter som att jag vill att folk ska tycka synd om mig men det vill jag inte och ja.... ni fattar hehehe

har skrivit klart ett skolarbete ikväll så min hjärna är gröt nu men skönt att det är bortgjort. imorgon fyller elin år och då spenderas kvällen hos henne tillsammans med alla mina favoriter förutom frida. ryktas även om att det är vattenkrig på idrotten!

sen på fredag blir det så att jag, elin maria och frida åker till stugan och sover där tills lördag, mysigt värre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: