framtiden är ändå utom räckhåll för oss

00:31
06/11 2011
? 0
Säg nånting, säg nånting nu
Du vet att jag får panik av dina tårar
Gör nånting,
gör nånting nu
Förstör nånting
Slå mig, förstör nåt,
jag överlever

orkar ingenting men det är lugnt för det är lov och den lilla energi jag har kan jag spara till annat mohahah min skalle snurrar och inte bara tankarna den här gången utan det snurrar bokstavligt talat och börjar bli less att konstant vara snurrigare än vanligt

när jag ändå är igång och klagar så i julklapp önskar jag mig en ny kropp som inte gör ont överallt pusspusspuss världen och jag är glad ändå

upp om sisådär några timmar och jobba med mina älskade hästar, ryktet säger att det har anlänt en ny poahäst så det blir spännande att se vad det är för kuse

lule vann med 2-0 ikväll och kan tycka det är ganska strongt av en 19-årig målvakt att hålla fyra nollor på 13 spelade matcher sin första säsong i elitserien

nu ska jag och snurrandet gå och lägga oss eller så myser vi på med ett avsnitt till soa och dregglar till jax nomnomnom puss johanna

peace love & understanding :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: