jag känner pojken här i fönstret mitt emot, han samlar drömmar i fickan

18:58
27/11 2011
? 0
Jag kastar sten mot solen för jag hatar den jag sätter knivar i fotografin
Jag går på samma gator tills de vänder
Den här stunden är i resten av mitt liv och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans



vill nita någon för att ingenting fungerar bara bam you have something in your face IT WAS PAIN men har hört att det kallas misshandel så jag låter bli

stått ute och frysit hela dagen tror fortfarande inte jag har tinat upp även fakesmileat och varit faketrevlig mot människor jag ej känner vilket icke är min starka sida meeen tjänat mucho para på det så

verkligheten slog mig förresten i ansiktet idag tackar och bockar det är roligt hur lite jag känner mig själv ibland

vill vara liten igen och vara lyrisk över julkalendrar, tomtar och julen i allmänhet nu är jag bara uttråkad och längtar efter lov och och och hoppas frida kommer hem för det önskar jag mig i julklapp tack på förhand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: