and you can't keep your hands off me, or your pants on

18:50
09/04 2012
? 0
hej hej hemskt mycket hej kände väl att det kanske var dags för en liten uppdatering sådär

gör inte mycket annat om dagarna just nu än äter, sovar, jobbar med underbaraste hästarna och klämmer in lite häng däremellan. torsdag var jag hos älskade lillasyster i boden och fredag-lördag befann jag mig ute i stugan med min fina släkt och körde lite skoter, la på mig några kilon och bara mös på.

igår tömkörde jag min älskade lilla fölunge som dock har hunnit bli ett helt år gammal meeen det är sjukt hur fantastiskt klok och fin hon är, man skulle kunna tro hon är en gammal pensionär. om alla unghästar, eller hästar överhuvudtaget, var likadana som henne skulle allting vara betydligt lättare! fintjejen min <3

idag körde jag två kanoner i form av Loads of Dosh och Cash Claim även känd som veeerabuuus och måste säga att jag blev väldigt imponerad av båda två! Doshen kändes som en rund miljon och lillveran kommer ta tvååringsserien med storm om några veckor, det är ett som är säkert!

ska sova gott som bara den inatt och imorgon är det lunchtrav i boden där vi startar Louise Winner och Cool Hall!




Lillfölis, Red Hot Lady




Vackra Louise Winner




Sexy Muscles, ful häst........




Och sist men inte minst den största muppen av dom alla, Allanballanbus Road <3 mina fyra underbara små snygga hjärtan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: