I lay emotionless in bed

23:22
16/04 2012
? 0
känner mig superstressad över den megastora samhällsuppgiften som ska vara inlämnad och klar på fredag och har suttit och tänkt hela kvällen att jag måste måste måste skriva på den. vad händer? jo jag somnar och får mig en fin powernap på nån timme sådär.

bodypump idag på idrotten och planerar att tycka synd om mig själv hela dagen imorgon på grund av den djäääävulska träningsvärk jag kommer ha.

tack vare min fina powernap lär jag inte somna än på ett tag men ska ge det ett försök iallafall då jag ska besöka den underbara tandläkaren imorgon klockan åtta. jätttttteroligt att jag inte får någon sovmorgon

peace, love and understanding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: