high grade

21:46
30/08 2012
? 0
Hej bloggen spenderade helgen i Sundsvall som sagt som sagt, hade jäkligt trevligt med kul folk sov fett gott i skön hotellsäng
 
Roligast var dock utan tvekan att världens bästa Big Boy Laday spurtade hem en andraplats på V75 till allas förvåning så nu ska vi till Stockholmiiiaaa och V75-finaler!
 
Läs häääääär om min duktiga springare den som orkar dock tog dom fulaste bilden på honom dom kunde hitta tror jag
 
Annars har jag chillat på praktiken, i skolan och lite överallt. Allan ska springa bygdetrav på lördag och sedan ska Maria få fylla år några månader för sent och på måndag hämtar vi kissebäbis. Nice!!
 
Ni kan få en gammal bild här också bara för att jag var så cool förr i tiden
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: