allting går upp för mig när solen går ner

21:06
16/12 2012
? 0
Kommit fram till en sak idag.
 
Jag är sjukligt obotligt travnördig (no shit). Typ exakt allting i mitt liv kretsar runt travet och hästarna. Och jag älskar det. Tror det finns folk som har svårt att förstå det. Men jag lever för det här.
 
Men visst fan finns det dagar när man funderar på varför i helvete man egentligen håller på med det här. Dagar där precis allting går fel. Meeeeen det är så värt det i slutändan ändå. Man får så mycket tillbaka av dom underbara djuren.
 
Allan Road, Louise Winner, Sexy Muscles, La Grande och Big Boy Laday. Mina fyrbenta underbara älsklingar.
 
Och i torsdags var vi på trav ja. Hade kunnat åka hem med två vinster. Blev istället noll. Ederblixt vinner pissenkelt säger kusken. Bortsett från den lilla detaljen att han ville vinna med hela upploppet och petade till lite med pisken i sulkyhjulet på en häst som inte tål pisk = häst flyger rakt upp i luften. Suntory vinner även hon pissenkelt om inte hon får ett ekipage utvändigt om sig där kusken kör som att han har stulit hästen. Tapper fyra blev hon ändå. Men trav är trav och allt kan hända.
 
Igår var min fina lillasyster här och sov här till idag. Det är lycka det.
 
Sitter med ett leende på läpparna och tänker på vilken fin dag vi hade i stallet idag och på tal om annat VARFÖR gillar massa konstiga människor en bild jag lagt upp på instagram????
 
Ridtur på fina stjärnor i djupsnön. Ville aldrig hoppa av. Härliga söndag.
 
Nöjd Sexy (som vanligt) med tofflorna på innan travet i torsdags.
 
Lyckopiller.
 
 
 
 
 
 
 
 
Och Linnea gjorde sig redo för ett självmordsförsök på Super Chriss.
 
Sedan visade det sig att han var jättesnäll och att vi oroade oss i onödan. Hihi.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: