i detta samhälle finns ingen kärlek kvar

23:48
10/12 2012
? 0
Kom på att jag har sisådär en hel 1800-tals roman att läsa till på onsdag. Samt en analys om den att förbereda. Gött. Bra planering som vanligt.
 
Fan vilken intervall-bloggare jag är (vadå travskadad). Skriver ingenting på flera dagar sen kommer det hundra inlägg samma dag. Bättre än inget. Eller nåt.
 
Vill ha lov nu nu nu. Helst igår. Och julafton. För att vara en sån som tycker alla högtider är sjukt överskattade så älskar jag julen. Den är så mysig.
 
Ska få välja mig en julklapp på Granngården också, helt okej. Mina hästar ska även skriva en önskelista till sina hästägare för dom vill nämligen ha en namnförbygel. Iallafall Sexy. Han är lite avundsjuk på Cool Hall och Ederblixt som alltid är så snygga på tävling.
 
En sån där skönhet vill vi ha. Fast givetvis i blått och vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: