juldagen

22:09
25/12 2012
? 0

Äckligt nöjd över mina julklappar. Fick en ny iPhone (tack pappa ❤), varma kläder av Lasse och Margot, vinterskor, body butters från body shop, pengar med mera med mera.

Bäst var dock dressen jag och Linnea fick av världens bästa hästägare. Dessutom hade min älskade syster gjort en tavla åt mig med en bild på Sexy och det kom minsann en liten tår när jag öppnade det paketet. Såååå glad.

Ledig julafton? Glöm det! Körde Allanballanbus Road igår tillsammans med Linnea och Ederblixt och börjar än en gång få upp ett litet hopp om att det ska bli travhäst av honom igen.

Jobb jobb jobb idag igen. 6 hästar körda i kylan och La Grande var så äckligt äckligt superfin. Den damen kan få ett roligt 2013 om hon får vara skadefri...

Stjärnorna fick sig en ordentlig ompyssling på eftermiddagen, sedan middag hos farmor och farfar och mys hos Frida. Nu är det sängen direkt!

Imorgon åker vi till Umeå med lilla Ederblixt. Gött mos.

 

 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: