när solen går ner

20:05
09/12 2012
? 0
Härlig helg. Mys hos Johanna, mys med mig själv och idag mys i stallet.
 
Red en fin Grande i snöovädret och den damen växer bara mer och mer i mina ögon alltså. En mycket speciell tjej som alltid haft lite knäppa saker för sig (och som jag inte har stått ut med förut) men hon sköter sig bara bättre och bättre! När hon skulle kvala i somras skötte hon sig exemplariskt i identifiering och allting, och andra starten i livet åker hon och jag iväg ensamma till Örnsköldsvik och startar och hon är helt cool. Blir lika överraskad varje gång hon håller sig så lugn och fin. Småsaker som värmer ett litet mammahjärta <3
 
Sen är det alltid någonting extra att vara med en häst från början och följa utvecklingen. Från inkörning som ettåring till första starten som treåring, andraplatsen när hon var extremt bra och första ridturen. Älskar att vara med om det.
 
Oooooch dessutom idag provade jag och Linnea ut våra kommande julklappar. Ett sånt här underbart Wahlsténs-set ska vi få:
 
 
Och det ska dessutom broderas Stall Lars Marklund på samt våra namn. Oooh vad jag längtar tills dom är klara, skönare kläder får man leta länge efter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: