put on your dancing shoes

20:18
18/12 2012
? 0
Blidde en liten julklappssväng på stadens gator med Linnea efter praktiken. Köpt dom sista julklapparna så nu kan jag slappa lite.
 
Är ledig imorgon. Dock har jag & Maria ett möte inbokat klockan elva men resten av dagen är jag freeeeee. Skönt.
 
Har seriösa funderingar på att gå och lägga mig nu är dödens dödens dödstrött men lär väl vara vaken halva natten som vanligt.
 
Fina Lulu startar i Boden på freitag. Äntligen fick damen ett bra spår! Bricka 5 bakom bilen när hon är startsnabb kan bli bra det. På lördag ska Sexiga Muskler gå provlopp och till helgen ska även Big Boy Laday ridas för första gången oooooch imorgon kommer anmälningslistorna till tävlingarna på Umåker annandagen. Dit vill jag och Lililinnea åka på roadtrip. Med Ederblixtus.
 
Jullov? Vila? Vad är det? Ingen jävla aning.
 
Rätt så sexig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: