arrogant boy love yourself so no one has to

22:23
24/02 2012
? 1
travet igår och två placeringar på tre hästar får ändå ses som klart godkänt, bortsett från sista hästen var det bra prestationer. är gode trött idag dock så tänkte lägga mig nu så jag orkar med helgen som kommer bestå av jobb jobb jobb och lite jobb, tur att det är det roligaste jag vet annars hade det varit tungt.

och imorgon håller vi alla tummar och tår fast har hört att man bara ska hålla en tumme annars ger det otur, meeeen iallafall så önskar jag verkligen all lycka till fina suntory som går ut i v75-5 imorgon och självklart även till louise som startar i sista loppet för dagen, hoppas dom sköter sig och att dom är friska och hela, får bra lopp och att resan har gått bra och allt det där!


Suntory Royal!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du bakade mjukkaka igår, varför skriver du inte om de????????

2012-02-25 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: