chasing the light

19:10
19/02 2012
? 0

började 8 imorse, gjorde klart i stallet sen körde jag och linnea i skogen med cool hall och sexy muscles, gjorde klart resten på eftermiddagen och sen for jag hem. har ätit, duschat och nu planerar jag att göra inte ett dugg resten av kvällen tillsammans med en fet chokladkaka! tur att jag tycker att hästarna är det roligaste jag vet för är rejält trött och sliten i kroppen nuuu.

och nästa helg startar suntory royal på V75 i finalen av Diamantstoet med 200.000 i förstapris, det är minsann inte illa alls. louise winner följer även med till stockholmia och startar i ett av ramloppen, duktiga tjejor. så då blir det jobb hela nästa helg även men jag klagar ej!

förresten så vann luleå igår och ligger fortfarande i serieledning sex poäng före skellefteå ooh så viktigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: